מאמרים

דרכך למצגת מנצחת

מטרת כול מצגת לשכנע את הצופים שבקהל לנקוט פעולה לטובת הארגון או המציג.

מצגת שמיועדת למשקיעים נכתבה כדי שמשקיעים פוטנציאליים ישקיעו בחברה או במוצר שאתה מציג.

מצגת שיווקית נכתבה כדי לקדם מכירות של מוצר שאתה מציג.

מצגת להדרכת מוצר נכתבה כדי להדריך את המשתמש לתפעל את המוצר בצורה מיטבית על-מנת להפיק את מלוא התועלת מן המוצר ולתחזק אותו לפי הצורך.

כול מצגת מורכבת מן האלמנטים הבאים:

• תוכן

• טקסט

• איורים

• גרפיקה 

• צבע

איזון נכון בין כול האלמנטים מבטיח את הצלחת המצגת.

להצלחת המצגת עליך לדואג:

• שהתוכן יעניין את הקהל והנושא יהיה ממוקד בפוקוס שלו

• שהמצגת תהיה מאורגנת בצורה הגיונית

• שהאיורים ישרתו את מטרת המצגת

• להכין מלל בנוסף על הכתוב על השקף כדי שהמרצה לא ידקלם את הטקסט שעל המסך ויוסיף ערך מוסף

• הכן שאילות ותשובות כדי לשתף את הקבל

• לפני פרסום המצגת (בכול דרך שתבחר) הצג אותה לפני קבוצת בקורת מצומצמת. התגובות שתקבל יעזרו לשפר את המצגת

• דאג להדפיס דפי מידע (hands out) ולחלק אותם בצורת חוברת. כך יוכלו המשתתפים לרשום הערות במהלך ההרצאה.

המרצה הטוב ביותר לא יוכל לשכנע את הצופים אם המצגת אינה ערוכה היטב ואינה מעוררת סקרנות.

ניסיון שרכשנו במשך שנים בבניית מצגות לקהלים שונים ערובה שהמצגת שלך תהיה מנצחת ותשיג את המטרה.

כדי לשפר את המצגת הבאה שלך פנה אלינו לשיחת התייעצות ללא התחיבות:

 

 

054-7510280